.     .П`ятниця, 29.03.2024, 15:28:53Ви увійшли як  Гість | Група "Гості" .....                                                                                          .  
Сайт вчителя математики Назарова О.В
Головна | Каталог файлів | Мій профіль | Вихід | RSS
Block title
.
Категорії розділу
Цитата

Математика — це ще й мова, і як усяка мова — це форма мислення

Block title
Block title
Дзвін шабель, пісні, походи, воля соколина, тихі зорі, ясні води — моя Україна. В.Сосюра
Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 24
Block title
Block title
Школа — велика дитяча країна,
В ній відкривається білий наш світ.
Тут пізнає себе кожна дитина,
І відправляється звідси в політ.
Знань надається тут першооснова,
Жити, дружити учились ми в ній.
Школу скінчили та линемо знову
В дзвінкоголосий і радісний рій.
В школі так щиро сміятися вміли,
Рішення легко приймалися в нас.
Впевнено всі ми до мрії летіли…
А повернутись не сила й не час…
Аватары
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Block title
 
Block title
Block title
Block title
Сайт для підтримки вчителів інформатики
Block title
Телефони гарячої лінії

(057-41) 5-23-18

Головна » Файли » Уроки алгебри

Урок -вікторина. Алгебра 8 клас. Тема: Квадратний корінь
[ Викачати з сервера (899.7 Kb) ] 06.12.2015, 09:26:02

Мета уроку: закріпити знання та навички знаход¬ження квадратного кореня з добутку, дробу, степеня за означенням та властивостями арифметичного квад-ратного кореня; формувати навички знаходження зна¬чень виразів та розв'язування рівнянь, які містять квад¬ратні корені; розвивати логічне мислення, обчислю¬вальні навички та пам'ять; виховувати інтерес до ма¬тематики, до українських народних традицій через математику.

Обладнання: плакат «Опорний конспект», картки для усних вправ, «абаки», картки для самостійної ро¬боти, виставка рушників, макет української хати, візе-рунки для оцінювання, орнаменти, комп’ютер, мультипроектор , презентація.

ХІД УРОКУ

«У щастя людського два рівних є крила: Троянди й виноград, красиве і корисне» М.Рильський І. Організаційний момент. Урок починається із вступного слова вчителя. Сьогодні у нас — незвичайний урок, Зібралось гостей тут багато. Бо тема, яку ми розглянемо всі, — корінь квадратний Ідея уроку — теж непроста, Вивчити треба багато. Сьогодні у нас — незвичайний урок, Зібралось гостей тут багато. Бо тема, яку ми розглянемо всі, — корінь квадратний Ідея уроку — теж непроста, Вивчити треба багато. І корінь квадратний — важливий такий, З корінням народу з'єднати. Учитель оголошує тему, мету уроку.

II. Актуалізація опорних знань.

1. Запитання 1. Що називається квадратним коренем?

2. Сформулюйте означення арифметичного квад¬ратного кореня.

3. Як знайти квадратний корінь з добутку; дробу; степеня?

4. При яких значеннях а вираз має зміст?

5. Чи має рівняння х2 = а корені, якщо а < 0 ?

2. Усні вправи Учитель демонструє картку із завданням. Слайд 1. 7 0,25 0,5 3+ =4 3 =6 Учні усно виконують дії і за допомогою «абаків» (

  

мал. 1)

дають відповіді. 1 2 1 2 3 1 2 1 4 5 3 4 6 7 8 9 7 8 9 4 5 6 7 8 9 6 7 8 9 Мал. 1. III. Вікторина. Епіграфом нашого уроку є слова М.Рильського про єдність красивого і корисного. Сьогодні ми спробуємо поєднати: корисне — квад¬ратний корінь, з красивим — українським рушником. Український рушник... І сучасну, й традиційну осе¬лю в Україні важко уявити без нього. Тчуть його і вишивають досі. Першоосновою рушника було полот¬но (обрус), яке виготовлялося вручну і широко вико-ристовувалося в побуті, від чого і стало називатися «руч¬ником», а потім «рушником». Відповідно до функцій, які виконував рушник, йому давалися назви: «утирач» — для обличчя та рук; «стирок» — для посуду та стола; «покутний» — для прикрашання ікон та портретів; «намітка» — головний убір заміжньої жінки (руш¬ник довжиною до 8 м). А скільки пов'язано з ним звичаїв та обрядів. Без рушника, як без пісні, не обходилися заручини та ве¬сілля, народження дитини та проводи, спорудження нової оселі та зустріч гостей. Він і нині символізує щиру любов і незрадливість, щедрість та повагу. «...і на тім рушникові оживе все знайоме до болю: І дитинство, й розлука, і вірна любов». Та загадковим для багатьох поколінь залишається «Диво-рушник» — оберіг від небажаного та небезпеч¬ного. Сила його — у візерунках, які можна читати, як читають книжки. То ціла наука (як сама математика). За її допомогою ми дізнаємося про візерунок «Диво-рушника». Для проведення вікторини клас ділиться на три команди. Умови вікторини За правильну відповідь учень одержує візерунок червоного кольору (мал. 2), за відповідь з недоліками — чорного кольору. Виграє команда, у якої найбіль¬ша кількість візерунків червоного кольору. Запитання вікторини 1. Які орнаменти використовують для вишивання рушників? Щоб дістати відповідь, обчисліть значення виразів у кожному рядку таблиці 1, порівняйте їх і найбільше значення запишіть у першому стовпчику, а найменше — у другому. (Завдання демонструється за допомогою мультипроектора). Слайд 2.

Категорія: Уроки алгебри | Додав: Алекс | Теги: конспект уроку, 8 клас, математика і народознавство, урок алгебри
Переглядів: 1397 | Завантажень: 37 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
...
Вхід на сайт
Портал навчання
Пошук
Block title
baner2
Block title
Лічильник
відвідувачів счетчик посещений
Калькулятор
...
мир
Block title
Портал для учителей
Block title
Погода
Четвер 26.11.15, вечір
+1°

волог.: 75%

тиск: 753 мм

вітер: 3 м/с,

+1°

волог.: 76%

тиск: 752 мм

вітер: 3 м/с,

+1°

волог.: 76%

тиск: 745 мм

вітер: 3 м/с,

+1°

волог.: 77%

тиск: 749 мм

вітер: 3 м/с,

Block title
Block title