.     .Понеділок, 03.08.2020, 20:08:42Ви увійшли як  Гість | Група "Гості" .....                                                                                          .  
Сайт вчителя математики Назарова О.В
Головна | Каталог файлів | Мій профіль | Вихід | RSS
Block title
.
Категорії розділу
Алгебра [7]
Геометрія [6]
Математика 5-6 класи [2]
Позакласна робота [6]
В цй категорії розміщені матеріали для позакласної роботи з математики
Цитата

Математика — це ще й мова, і як усяка мова — це форма мислення

Block title
Block title
Дзвін шабель, пісні, походи, воля соколина, тихі зорі, ясні води — моя Україна. В.Сосюра
Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 22
Block title
Block title
Школа — велика дитяча країна,
В ній відкривається білий наш світ.
Тут пізнає себе кожна дитина,
І відправляється звідси в політ.
Знань надається тут першооснова,
Жити, дружити учились ми в ній.
Школу скінчили та линемо знову
В дзвінкоголосий і радісний рій.
В школі так щиро сміятися вміли,
Рішення легко приймалися в нас.
Впевнено всі ми до мрії летіли…
А повернутись не сила й не час…
Аватары
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Block title
 
Block title
Block title
Block title
Сайт для підтримки вчителів інформатики
Block title
Телефони гарячої лінії

(057-41) 5-23-18

Головна » Файли » Математика » Математика 5-6 класи

конспект інтегрованого уроку в 5-му класі з математики та історії України з викори¬станням ІКТ.
[ Викачати з сервера (4.43 Mb) ] 06.12.2015, 16:12:00

Кожна епоха накладає свій відбиток на ставлення людей до праці і навчання. Сучасний розвиток науки і техніки та високі програмні вимоги до навчання в школі вимагають від учнів відповідної сумлінної праці на уроках і в позаурочний час. Практика свідчить, що використання на уроках і в позакласних заходах нових інформаційних технологій (НІТ) є найдоціль­нішим засобом у розв'язуванні проблеми підвищен­ня ефективності навчального процесу.

Використання комп'ютера в навчанні, зокрема програмних засобів Microsoft Power Poіnt дає змогу спостерігати явища в динаміці, робити звукове і ко­льорове акцентування. З допомогою створеної рухо­мої моделі можна швидко варіювати ознаками по­няття або явища та відмічати найсуттєвіші з них. Використання НІТ у навчанні сприяє розвитку інте­лектуальних навичок і вмінь, формуванню в учнів пізнавального інтересу до предмета, викликає у дітей інтерес до навчання взагалі.

Пропоную конспект інтегрованого уроку в 5-му класі з математики та історії України з викори­станням ІКТ.

Тема. Розв'язування комбінованих задач. Як джури  козаками ставали. 

Обладнання: комп'ютер, презентація Microsoft Power Poіnt, плакати.

Мета: збудити в учнів інтерес до героїчного ми­нулого українського козацтва; навчати їх самостійно мислити; вдосконалювати обчислювальні навички усної та письмової лічби; закріпити вміння розв'язу­вати задачі на знаходження чисел за їх сумою і різни­цею, сумою (різницею) і кратним відношенням; роз­вивати логічне мислення, вміння аналізувати, пам'­ять, культуру мовлення; виховувати такі риси харак­теру, як працелюбність і наполегливість у досягненні мети, доброту і вміння відстоювати власну гідність; прищеплювати любов до Батьківщини.

ХІД УРОКУ

І математика безмежно різноманітна, як світ, і міститься в усьому.

Микола Єругін

Згадаймо, як склалася доля українського народу після тривалого монголо-татарського гніту. Україну з усіх кінців шматували вороги. Придніпров'я — Київ­щину, східну Волинь і південні степи захопила Лит­ва, Поділля і Галичину пригноблювала Польща; у Закарпатті господарювали угорські феодали, на Бу­ковині — молдавські бояри. З півночі, причаївшись, очікувала слушного моменту для загарбання Москва.

Українському народу загрожувало духовне поне­волення. Соціальне та національне пригнічення ви­кликало протест народу.

Однією з форм протесту була втеча українців за дніпровські пороги — на Хортицю. Утікачі називали себе козаками, тобто вільними людьми.

Що ж являв собою острів Хортиця?

Про його розміри ви дізнаєтесь, якщо розв'яжете задачу. (Умови задач і відповідні їм малюнки проек­туються на екран зі слайдів.)

Задача 1. Хортиця — най­більший дніпровський острів. Вона завширшки сягає 2 км 500 м, а в довжину має на 9 км 500 м більше. Яка дов­жина острова Хортиця?

Розв'язання

9 км 500 м + 2 км 500 м = 12 км......

Відповідь. 12 км.

Категорія: Математика 5-6 класи | Додав: Алекс | Теги: інтегрований урок, козаки, розв'язування задач, Використання ІКТ, Історія України, математика
Переглядів: 764 | Завантажень: 20 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
...
Вхід на сайт
Портал навчання
Пошук
Block title
baner2
Block title
Лічильник
відвідувачів счетчик посещений
Калькулятор
...
мир
Block title
Портал для учителей
Block title
Погода
Четвер 26.11.15, вечір
+1°

волог.: 75%

тиск: 753 мм

вітер: 3 м/с,

+1°

волог.: 76%

тиск: 752 мм

вітер: 3 м/с,

+1°

волог.: 76%

тиск: 745 мм

вітер: 3 м/с,

+1°

волог.: 77%

тиск: 749 мм

вітер: 3 м/с,

Block title
Block title