Block title | . |
Цитата |
Математика — це ще й мова, і як усяка мова — це форма мислення |
Block title |
|
Block title | Школа — велика дитяча країна, В ній відкривається білий наш світ. Тут пізнає себе кожна дитина, І відправляється звідси в політ. Знань надається тут першооснова, Жити, дружити учились ми в ній. Школу скінчили та линемо знову В дзвінкоголосий і радісний рій. В школі так щиро сміятися вміли, Рішення легко приймалися в нас. Впевнено всі ми до мрії летіли… А повернутись не сила й не час…
|
Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
Block title |
(057-41) 5-23-18 |
|
Всього матеріалів в каталозі: 39 Показано матеріалів: 21-30 |
Сторінки: « 1 2 3 4 » |
Козацькому роду нема переводу
Тема уроку. Дії з натуральними числами.
Мета: розвивати вміння виконувати дії з натуральними числами, розв'язувати рівняння та текстові задачі з використанням усіх дій з натуральними числами; повторити основні історичні події періоду Козаччини; розвивати логічне мислення учнів, вміння аналізувати історичні події, пов'язані з певними числами; виховувати вміння та потребу самостійно аналізувати свій вибір; готувати учнів до свідомого застосування набутих знань у житті. |
Геометричні перетворення симетрія, паралельне перенесення, гомотетія в українській вишиванці
Геометрія |
Переглядів: 1302 |
Завантажень: 163 |
Додав: Алекс |
Дата: 06.12.2015
|
|
На перший погляд дуже важко пов'язати мате¬матику та народознавством. Але тільки на перший.. Я вважаю, що математика це мистецтво, а мистецтво – це в чомусь і математика. Адже ми говоримо про геометричний візерунок українських орнаментів, про симетрію та асиметрію малюнка, про кубізм у скульптурі. Поєднати науку та мистецтво можна і на уроках математики. Наприклад на уроках повторення теоретичного матеріалу з матема¬тики та відпрацювання практичних навичок, учні можуть дізнатися про роль українського віночка, його зас¬тосування, про український рушник з його орнаментами-символами. При вивченні тем осьова і центральна симетрія, гомотетія, паралельне перенесення можна показати учня симетричність малюнків в українських вишиванках. На уроках геометрії, при вивченні геометричних фігур, можна також показати їх використання у вишиванках. |
ЛОГІЧНІ ЗАДАЧІ
- У гаманці лежать дві монети на загальну суму 15 копійок. Одна з них
не п'ятак. Що це за монети?
Відповідь. 5 і 10 к.
- У сім'ї троє дітей: два хлопчики і дівчинка. їх імена починаються
з літер А, Б, В. Серед А та Б тільки одна є початковою літерою імені хлопчика. Серед Б та В тільки одна є початковою літерою імені хлопчика.
З якої літери починається ім'я дівчинки?
Відповідь. З літери Б.
Мої файли |
Переглядів: 2772 |
Завантажень: 0 |
Додав: Алекс |
Дата: 05.12.2015
|
|
ПРЕЗЕНТАЦІЯ до Методичної розробки «Побудова перерізів»
Геометрія |
Переглядів: 490 |
Завантажень: 8 |
Додав: Алекс |
Дата: 21.11.2015
|
|
Геометрія |
Переглядів: 1040 |
Завантажень: 24 |
Додав: Алекс |
Дата: 21.11.2015
|
|
РОЗРОБКА УРОКУ З ГЕОМЕТРІЇ
В 7 КЛАСІ ЗА ТЕМОЮ
«ОЗНАКИ РІВНОСТІ ТРИКУТНИКІВ»
Тема. Ознаки рівності трикутників.
Мета: виявити рівень оволодіння учнями комплексом знань та вмінь з теми «Ознаки рівності трикутників». Розвивати пізнавальну активність учнів, самостійність мислення, вміння аналізувати відповіді однокласників, доводити власну точку зору. Виховувати волю учнів шляхом пошуку різних способів розв'язування задачі.
Тип уроку: нестандартний урок перевірки та корекції знань і вмінь.
Обладнання: таблиці — завдання для прес-конференції, картки з диференційованими завданнями для самостійної та домашньої роботи.
Геометрія |
Переглядів: 627 |
Завантажень: 17 |
Додав: Алекс |
Дата: 21.11.2015
|
|
Алгебра 11 ЗАВАНТАЖИТИ
УРОК 21
Тема уроку: Первісна. Таблиця первісних. Невизначений інтеграл.
Мета уроку: Формування поняття первісної функції та поняття невизначеного інтегралу, знання таблиці первісних.
І. Аналіз контрольної роботи.
II. Сприймання і усвідомлення поняття первісної.
При вивченні теми «Похідна» ми розв'язували задачу про знаходження швидкості прямолінійного руху по заданому закону зміни координати s(t) матеріальної точки. Миттєва швидкість v(t) дорівнює похідній функції s(t), тобто v(t) = s'(t).
У практиці зустрічається обернена задача: по заданій швидкості v(t) руху точки знайти пройдений нею шлях s(t), тобто знайти таку функцію s(i), похідна якої дорівнює v(t). Функцію s(t) таку, що s'(t) = v(t), називають первісною функції v(t). Наприклад, якщо v{t) = gt, то s(t) = є первісною функції v(t), оскільки
Алгебра |
Переглядів: 1162 |
Завантажень: 23 |
Додав: Алекс |
Дата: 21.11.2015
|
|
ЗАВАНТАЖИТИ
Розробка уроків алгебри з комп’ютерною підтримкою (10 клас)
Вступ
Поняття функції є важливим поняттям курсу алгебри і початків аналізу. На початку року в 10 класі декілька годин відводиться на узагальнення і систематизацію знань учнів про функції здобутих в попередніх класах. Я пропоную провести ці уроки в комп’ ютерному класі використовуючи такі програмні засоби як GRAN1 ,( CHART 2002), MyTest. Названі програми прості у користуванні, оснащені зручним інтерфейсом, максимально наближеним до інтерфейсу найбільш поширених програм загального призначення. Від користувача не вимагається значного обсягу спеціальних знань з інформатики, програмування тощо. Використання цих програм дає змогу вчителю значно інтенсифікувати спілкування його з учнями та учнів між собою, перекласти на комп’ ютер рутинні, чисто технічні та нецікаві операції, ручне виконання яких практично не розвиває інтелекту дитини, а часто навіть, навпаки, гасить його, коли дитина уподібнюється до робота чи комп’ютера, виконуючи замість нього обчислювальні, графічні та інші технічні операції.
Тема: Числові функції. Зростаючі і спадні, парні і непарні функції.
Алгебра |
Переглядів: 505 |
Завантажень: 9 |
Додав: Алекс |
Дата: 21.11.2015
|
|
ЗАВАНТАЖИТИ
Урок систематизації та узагальнення знань, умінь і навичок
учнів з теми
Мета: узагальнити й систематизувати знання про квадратичну функцію та її властивості; повторити особливості розміщення графіка квадратичної функції в прямокутній системі координат; оцінити рівень теоретичної підготовки учнів і вміння застосовувати набуті знання з теми «Квадратична функція»; показати, як використання комп'ютера дозволяє проводити дослідження функцій, будувати графіки цих функцій; сприяти формуванню та розвитку інтелектуальних і творчих здібностей у процесі вивчення матеріалу; розвивати пам'ять, логічне мислення учнів, уміння пояснювати свої дії; виховувати наполегливість, увагу та зосередженість, самостійне мислення; розвивати пізнавальний інтерес учнів до математики та інформатики; надавати можливість «стати успішним».
Тип уроку: узагальнення та систематизація знань, умінь.
Обладнання та наочність: персональний комп'ютер; презентація Power Point.
Алгебра |
Переглядів: 566 |
Завантажень: 11 |
Додав: Алекс |
Дата: 21.11.2015
|
|
|
... | | |
Вхід на сайт | | |
Портал навчання | | |
Пошук | | |
Block title | | |
Block title | | |
Лічильник | відвідувачів
| |
Калькулятор | | |
... | | |
Block title | | |
Block title | | |
Block title | | |
|