Block title | . |
Цитата |
Математика — це ще й мова, і як усяка мова — це форма мислення |
Block title |
|
Block title | Школа — велика дитяча країна, В ній відкривається білий наш світ. Тут пізнає себе кожна дитина, І відправляється звідси в політ. Знань надається тут першооснова, Жити, дружити учились ми в ній. Школу скінчили та линемо знову В дзвінкоголосий і радісний рій. В школі так щиро сміятися вміли, Рішення легко приймалися в нас. Впевнено всі ми до мрії летіли… А повернутись не сила й не час…
|
Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
Block title |
(057-41) 5-23-18 |
|
У категорії матеріалів: 2 Показано матеріалів: 1-2 |
|
Сортувати за:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Завантаженням ·
Переглядам
Кожна епоха накладає свій відбиток на ставлення людей до праці і навчання. Сучасний розвиток науки і техніки та високі програмні вимоги до навчання в школі вимагають від учнів відповідної сумлінної праці на уроках і в позаурочний час. Практика свідчить, що використання на уроках і в позакласних заходах нових інформаційних технологій (НІТ) є найдоцільнішим засобом у розв'язуванні проблеми підвищення ефективності навчального процесу.
Використання комп'ютера в навчанні, зокрема програмних засобів Microsoft Power Poіnt дає змогу спостерігати явища в динаміці, робити звукове і кольорове акцентування. З допомогою створеної рухомої моделі можна швидко варіювати ознаками поняття або явища та відмічати найсуттєвіші з них. Використання НІТ у навчанні сприяє розвитку інтелектуальних навичок і вмінь, формуванню в учнів пізнавального інтересу до предмета, викликає у дітей інтерес до навчання взагалі.
Пропоную конспект інтегрованого уроку в 5-му класі з математики та історії України з використанням ІКТ.
Тема. Розв'язування комбінованих задач. Як джури козаками ставали. |
Козацькому роду нема переводу
Тема уроку. Дії з натуральними числами.
Мета: розвивати вміння виконувати дії з натуральними числами, розв'язувати рівняння та текстові задачі з використанням усіх дій з натуральними числами; повторити основні історичні події періоду Козаччини; розвивати логічне мислення учнів, вміння аналізувати історичні події, пов'язані з певними числами; виховувати вміння та потребу самостійно аналізувати свій вибір; готувати учнів до свідомого застосування набутих знань у житті. |
|
... | | |
Вхід на сайт | | |
Портал навчання | | |
Пошук | | |
Block title | | |
Block title | | |
Лічильник | відвідувачів
| |
Калькулятор | | |
... | | |
Block title | | |
Block title | | |
Block title | | |
|