Block title | . |
Цитата |
Математика — це ще й мова, і як усяка мова — це форма мислення |
Block title |
|
Block title | Школа — велика дитяча країна, В ній відкривається білий наш світ. Тут пізнає себе кожна дитина, І відправляється звідси в політ. Знань надається тут першооснова, Жити, дружити учились ми в ній. Школу скінчили та линемо знову В дзвінкоголосий і радісний рій. В школі так щиро сміятися вміли, Рішення легко приймалися в нас. Впевнено всі ми до мрії летіли… А повернутись не сила й не час…
|
Статистика |
Онлайн всього: 2 Гостей: 2 Користувачів: 0 |
Block title |
(057-41) 5-23-18 |
|
У категорії матеріалів: 10 Показано матеріалів: 1-10 |
|
Сортувати за:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Завантаженням ·
Переглядам
5_metod_proektiv ЗАВАНТАЖИТИ
1 засідання Використання методу проектів у шкільній практиці
– умова формування конкурентноспроможної особистості ЗАВАНТАЖИТИ
2 засідання Метод проектів у системі навчання ЗАВАНТАЖИТИ
2 засідання Метод проектов на уроке физики ЗАВАНТАЖИТИ
3 засідання Виходячи,вимкни світло ЗАВАНТАЖИТИ
3 засідання Метод проектів як засіб самореалізації вчителя і учня на уроках фізики. ЗАВАНТАЖИТИ
Презентація Енергія ЗАВАНТАЖИТИ
Презентація Метод проектів на уроках фізики ЗАВАНТАЖИТИ
Динамічна група Методоб'єднання вчителів фізики ЗАВАНТАЖИТИ
З нової програми 10-11 кл ЗАВАНТАЖИТИ
Метод проектів Динамічна група Методоб'єднання вчителів фізики ЗАВАНТАЖИТИ
Реферат ЗАВАНТАЖИТИ
Роль вчителя і учня у проектній діяльності ЗАВАНТАЖИТИ
Школа становлення молодлго вчителя ЗАВАНТАЖИТИ
Фізика |
Переглядів: 548 |
Завантажень: 0 |
Додав: Алекс |
Дата: 26.10.2016
|
|
Підготовка до олімпіад
Фізика |
Переглядів: 658 |
Завантажень: 0 |
Додав: Алекс |
Дата: 17.09.2016
|
|
Фізика |
Переглядів: 1266 |
Завантажень: 0 |
Додав: Алекс |
Дата: 17.09.2016
|
|
Фізика |
Переглядів: 766 |
Завантажень: 0 |
Додав: Алекс |
Дата: 26.02.2016
|
|
ВСТУП
- Фізика – наука про… (найзагальніші закони природи).
- Досягненнями фізичної науки користуються такі природничі науки… (хімія, біологія, географія, астрономія).
- Усі тіла, які нас оточують, називають … (фізичними тілами).
- Усі зміни, що відбуваються з фізичними тілами, називаються… ( фізичними явищами).
- Фізичні тіла складаються з різних… (речовин).
- Усе, з чого складається світ, - це … (матерія).
- Фізична наука використовує такі методи дослідження:. …(спостереження, експеримент, теоретичне дослідження).
- Властивості фізичних тіл характеризують… (фізичні величини).
- Основні одиниці СІ: …(метр, секунда, кілограм, кельвін, канделла, моль).
Виміряти фізичну величину …(це означає порівняти її з однорідною величиною, взятою за еталон).
Фізика |
Переглядів: 1050 |
Завантажень: 19 |
Додав: Алекс |
Дата: 20.12.2015
|
|
Конспект уроку + презентація
Фізика 8 Урок 28 15.12.2015
Тема: Виштовхувальна сила. Закон Архімеда.
Дидактична мета уроку: дати знання про існування виштовхувальної сили і пояснити її походження. Навчити застосовувати одержані знання для пояснення явищ, пов’язаних із зануренням твердого тіла в рідину чи газ.
Розвивальна мета уроку: з метою розгляду наукового світогляду учнів показати роль фізичного експерименту в фізиці.
Виховна мета уроку: ознайомити учнів із практичним застосуванням закону в техніці й для підвищення інтересу до досліджуваного матеріалу, розкрити роль Архімеда у фізиці.
Технічні засоби: комп’ютер, мультимедійний проектор, екран, презентація
Обладнання: прозора посудина з водою, динамометри, склянки з олією і водою, металеві циліндри, картоплини різного розміру, “відерце Архімеда”, відливна посудина.
Очікуванірезультати. Після цього уроку ви зможете:
- застосовувати закон Архімеда при розв’язуванні задач;
- дізнатись чому у рідині та газі виникає виштовхувальна сила;
Тип уроку: комбінований
Фізика |
Переглядів: 1449 |
Завантажень: 13 |
Додав: Алекс |
Дата: 20.12.2015
|
|
КОНСПЕКТИ УРОКІВ
УРОК 01 ФІЗИКА ЯК НАВЧАЛЬНИЙ ПРЕДМЕТ У ШКОЛІ
УРОК 02 ЕТАПИ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ФІЗИЧНИХ ДОСЛІДЖЕННЯХ. ЗВ’ЯЗОК ФІЗИКИ З ІНШИМИ НАУКАМИ.
УРОК 03 ОСНОВНІ ПОЛОЖЕННЯ АТОМНО-МОЛЕКУЛЯРНОГО ВЧЕННЯ ПРО БУДОВУ РЕЧОВИНИ. МОЛЕКУЛИ. АТОМИ.
УРОК 04 ВЛАСТИВОСТІ ТІЛ. ФІЗИЧНІ ВЕЛИЧИНИ. ВИМІРЮВАННЯ.
УРОК 05 ВНЕСОК УКРАЇНСЬКИХ УЧЕНИХ У РОЗВИТОК І СТАНОВЛЕННЯ ФІЗИКИ
УРОК 06 ЛАБОРАТОРНА РОБОТА № 1. ОЗНАЙОМЛЕННЯ З ВИМІРЮВАЛЬНИМИ ПРИЛАДАМИ. ВИЗНАЧЕННЯ ЦІНИ ПОДІЛКИ ШКАЛИ ПРИЛАДУ.
УРОК 07 ЛАБОРАТОРНА РОБОТА № 2. ВИМІРЮВАННЯ ОБ'ЄМУ ТВЕРДИХ ТІЛ, РІДИН І СИПКИХ МАТЕРІАЛІВ
УРОК 08 ЛАБОРАТОРНА РОБОТА № 3. ВИМІРЮВАННЯ РОЗМІРІВ МАЛИХ ТІЛ РІЗНИМИ СПОСОБАМИ
УРОК 09 НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЕКТ № 1
УРОК 10 РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ.
УРОК 11 КОНТРОЛЬНА РОБОТА № 1 З ТЕМИ «ФІЗИКА ЯК ПРИРОДНИЧА НАУКА. ПІЗНАННЯ ПРИРОДИ»
УРОК 12 МЕХАНІЧНИЙ РУХ. ВІДНОСНІСТЬ РУХУ. ТІЛО ВІДЛІКУ. СИСТЕМА ВІДЛІКУ. МАТЕРІАЛЬНА ТОЧКА. ТРАЄКТОРІЯ. ШЛЯХ. ПЕРЕМІЩЕННЯ
УРОК 13 ПРЯМОЛІНІЙНИЙ РІВНОМІРНИЙ РУХ. ШВИДКІСТЬ РУХУ
УРОК 14 ГРАФІКИ РІВНОМІРНОГО ПРЯМОЛІНІЙНОГО РУХУ
УРОК 15 РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ
УРОК 16 РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ. САМОСТІЙНА РОБОТА
УРОК 17 НЕРІВНОМІРНИЙ ПРЯМОЛІНІЙНИЙ РУХ. СЕРЕДНЯ ШВИДКІСТЬ НЕРІВНОМІРНОГО РУХУ
УРОК 18 РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ
УРОК 19 РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ. САМОСТІЙНА РОБОТА
УРОК 20 РІВНОМІРНИЙ РУХ МАТЕРІАЛЬНОЇ ТОЧКИ ПО КОЛУ. ПЕРІОД ОБЕРТАННЯ. ОБЕРТОВА ЧАСТОТА.
УРОК 21 РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ
УРОК 22 ЛАБОРАТОРНА РОБОТА № 4. ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРІОДУ ОБЕРТАННЯ ТІЛА
УРОК 23 КОЛИВАЛЬНИЙ РУХ. АМПЛІТУДА КОЛИВАНЬ. ПЕРІОД КОЛИВАНЬ. МАЯТНИКИ
УРОК 24 РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ
УРОК 25 ЛАБОРАТОРНА РОБОТА № 5. ДОСЛІДЖЕННЯ КОЛИВАНЬ НИТЯНОГО МАЯТНИКА
УРОК 26 НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЕКТ № 2
УРОК 27 РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ. ПІДГОТОВКА ДО КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ
УРОК 28 КОНТРОЛЬНА РОБОТА № 2 З ТЕМИ «МЕХАНІЧНИЙ РУХ»
УРОК 29 ЯВИЩЕ ІНЕРЦІЇ. ІНЕРТНІСТЬ ТІЛА. МАСА ТІЛА
УРОК 30 ГУСТИНА РЕЧОВИНИ
УРОК 31 РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ
УРОК 32 ЛАБОРАТОРНА РОБОТА № 6. ВИМІРЮВАННЯ МАСИ ТІЛ МЕТОДОМ ЗВАЖУВАННЯ
Фізика |
Переглядів: 891 |
Завантажень: 0 |
Додав: Алекс |
Дата: 11.12.2015
|
|
ЗАВАНТАЖИТИ
Екологічна освіта учнів на уроках фізики– 2014. – 44с.
В цій роботі проаналізовано суть та значення екологічної освіти та виховання учнів у навчально-виховному процесі з фізики.
Одним з прийомів, що дозволяють підвищити інтерес учнів до фізики і спонукати їх до усвідомлення і розуміння екологічних проблем, є "вкраплення" в зміст фізичних задач екологічної складової. За допомогою представлених задач автор спробував поглянути на питання і проблеми екології крізь призму фізичних знань.
Практична значимість роботи полягає в тому, що в ній подано систему задач екологічного змісту, які можуть бути використані в процесі роботи вчителя фізики.
Підбірка задач дозволить учителеві ефективніше проводити інтегровані уроки і позакласні заходи.
Фізика |
Переглядів: 663 |
Завантажень: 9 |
Додав: Алекс |
Дата: 21.11.2015
|
|
Застосування інформаційно-комунікаційних технологій на уроках фізики як засіб підвищення пізнавальної активності учнів
2.1.Застосування ІКТ на різних етапах уроку і позаурочній діяльності
Фізика |
Переглядів: 1108 |
Завантажень: 211 |
Додав: 1912100р |
Дата: 13.02.2015
|
|
Можливості застосування мультимедійних технологій на уроках фізики – 2014. – 70с. ЗАВАНТАЖИТИ
В роботі розглянуто питання ролі інформаційно-комунікаційних технологій в освіті. Зроблено аналіз проблеми використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках фізики, показана роль інформаційно-комунікаційних технологій у підвищенні пізнавальної активності учнів.
У роботі також наведено конспекти уроків фізики з використанням інформаційно-комунікаційних технологій.
Робота може бути корисною вчителям фізики загальноосвітньої школи.
Фізика |
Переглядів: 1123 |
Завантажень: 244 |
Додав: 1912100р |
Дата: 13.02.2015
|
|
|
... | | |
Вхід на сайт | | |
Портал навчання | | |
Пошук | | |
Block title | | |
Block title | | |
Лічильник | відвідувачів
| |
Калькулятор | | |
... | | |
Block title | | |
Block title | | |
Block title | | |
|